.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی شنبه


**دادگاه عالي شريعت مالزي دستور دستگيري فردي كه خود را « پيامبر مالايي » معرفي كرده بود را صادر كرد را گزارش ايرنا به نقل از روزنامه استار چاپ مالزي قاضي « ابوزكي محمد » قاضي دادگاه شريعت مالزي روز چهارشنبه دستور دستگيري اين فرد را صادر كرده است . برطبق اين گزارش « عبدل كهر احمد » 59 ساله كه خود را « رسول ملايو » يا پيامبر مالايي ناميده بود به جرم ايراد سخنان و آموزش هاي منحرف كننده دستگير شده است . اين فرد پيش از اين نيز در سال 1384 در دادگاه عالي شريعت مالزي در مورد 5 اتهام مجرم شناخته شده بود.

**واحد مركزي خبر اعلام كرد همزمان با راه پيمائي ديروز عده اي در خيابانهاي اطراف دانشگاه تهران اقدام به تخريب و آتش زدن اموال عمومي پرداختند اما با واكنش مردم و تلاش ماموران ساعتي بعد اوضاع در اين چند خيابان به حالت عادي بازگشت .

**خبرگزاري رويترز به نقل از شاهدان عيني مدعي شد در راه پيمائي ديروز 10 نفر توسط نيروي انتظامي دستگير شدند . اين خبرگزاري همچنين خبرهايي از شليك گاز اشك آور در ميدان وليعصر(عج ) بلوار كشاورز و كارگر شمالي منتشر كرد.

**حمله برخي عناصر تندرو به سيد محمد خاتمي در راه پيمائي ديروز با مداخله ماموران انتظامي و گروه حفاظت از خاتمي مواجه شد ولي عمامه از سر وي به زمين افتاد. اين حركت در حضور خبرنگاران خارجي اتفاق افتاد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.